Reklamace a záruka

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, provede s dopravcem záznam o poškození. Dále je povinen zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat písemně jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

Záruka na zboží se poskytuje v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Veškeré možné závady posoudí specializovaný technik. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnnou produktu, výměnnou vadného dílu nebo odstraněním závady servisním technikem.

Záruka se nevztahuje:

Délka záruky

Délka záruky je vždy uvedena v záručním listě. Standardní záruční lhůta, není-li uvedeno jinak je 2 roky.

Obecné podmínky reklamace pro její úspěšné vyřešení

Řešení reklamace

Rozsah a oprávněnost reklamace posoudíme po zaslání zboží zpět na naši adresu. O vyřízení reklamace Vás budeme průběžně informovat a následně s Vámi dohodneme způsob řešení.

Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí 24 měsíců ode dne nákupu zboží.

Reklamace: Ing. David Rozenský, Dražkovická 1467/8, 274 01 Slaný

Kontaktní osoba: Marcela Rozenská, tel. 607 808 707, marcela@rozinka.cz

Záruční list a daňový doklad

Záruční list (pokud není nahrazen prodejním dokladem) Vám potvrdí naše společnost jako prodejce zboží. Vzhledem k tomu, že dodáváme zboží mimo naši provozovnu, řešíme dodání záručních listů i daňových dokladů poštou.

Pokud Vám byl dodán nevyplněný záruční list společně se zbožím, zašlete jej, prosím na adresu:

Ing. David Rozenský
Dražkovická 1467/8
274 01 Slaný

Prosíme, uveďte Vaši zpáteční adresu, na kterou Vám bude obratem zaslán zpět potvrzený záruční list společně s daňovým dokladem.